خطیبی: امیدواریم فردا جشن صعود بگیریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فکر می‌کنم تنها تیم هستیم که در این مسابقات شکست نخوردیم و امیدوارم فردا در ایران مزد زحمات این بازیکنان را خدا بدهد و فردا شب جشن صعود بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از پیروزی تراکتور مقابل الشارجه، اظهار کرد: ابتدا این پیروزی را به هواداران واقعی تیم تبریک می‌گویم، امشب شاهد یک بازی خوب، تاکتیکی، جسورانه و پر تلاش از سوی هر دو تیم بودیم. تیم شارجه با تمام توان و بازیکنان اصلی خود به میدان آمد، بازیکنانم واقعاً سنگ تمام گذاشتند. ما ارتباط خط هافبک و خط حمله حریف را قطع کرده و مخصوصاً به بازیکنی به نام کایو موقعیت ندادیم تا حریف رو به بازی مستقیم بیاورد. مشاهده کردید در توپ‌های دوم و سوم برنده شدیم و نتیجه بازی هم به نفع ما شد. به بازیکنانم گفته بودم که باید زودتر گل بزنیم.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ما به لحاظ بدنی خوب بود که باید از تمام نفرات کادر فنی به خصوص بدنساز تیم و آنالیزور تشکر کنم. سعی کردیم در هر بازی به دو سه بازیکن استراحت بدهیم که برای بازی بعدی با تمام قوا بازی کنند، در این مورد هم خیلی موفق بودیم و در نیمه دوم بازی‌ها ما ۷ امتیاز گرفتیم و این نشان می‌دهد کارمان را از نظر بدنی و تقسیم بندی نیرو درست انجام دادیم. صحبت دیگری نداریم، ما به ایران بر می‌گردیم و به صورت مفصل با هواداران واقعی صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه از باشگاه شارجه به خاطر میزبانی خیلی خوب تشکر می‌کنم، تصریح کرد: شرایط برای بازیکنان سخت بود و ۱۹ روز فقط در اتاق، هتل، محل تمرین و بازی بودند و برای اولین بار چنین تورنمنتی در تاریخ برگزار شد، جا دارد که از مالک محترم باشگاه تراکتور و همچنین اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل و تمامی عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت کردند و از حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه معزز تبریز، استاندار محترم و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین از دکتر شهین‌باهر، شهردار تبریز، که طی تماسی که شب گذشته داشتند پیگیر وضعیت تیم بودند و قول پاداش دادند، تشکر می‌کنم.

خطیبی اضافه کرد: افتخار می‌کنم در این تیم هستم، یکدلی و صفا و صمیمیتی که در تیم به وجود آمده به جرأت می‌گویم در هیچ تیمی در ایران وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، تشکر از آنهاست. به افتخار این بازیکنان با غیرت و با شرف تراکتور بلند می‌شوم و دست می‌زنم.

وی خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات تا جایی که توانستیم از بازیکنان به نحوی استفاده کردیم که استراحت کنند. در سه چهار پست، سه چهار بازیکن در هر شش مسابقه بدون اشتباه بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم که خیلی کمک کردند. نمی‌توانستیم بیشتر از این در ترکیب تغییر دهیم و در خط دفاعی زوج سازی خوبی شکل گرفته بود. فکر می‌کنم تنها تیم هستیم که در این مسابقات شکست نخوردیم و امیدوارم فردا در ایران مزد زحمات این بازیکنان را خدا بدهد و فردا شب جشن صعود بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تمجیدهای صورت گرفته از دروازه‌بان تیمش گفت: ما در این تورنمنت تمام بازیکنان‌مان بهترین بودند و تلاش کردند. در شکل دفاعی نمونه بودیم و اخباری هم یکی از بهترین‌ها بود که دروازه‌بانی خوبی داشت. خط دفاعی هم خیلی با عملکردش به او کمک کرد. همه تیم بهترین بودند و اخباری هم خوب کار کرد و یکی از بهترین‌ها بود.

کد خبر 490260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.