الشارجه صفر _ تراکتور ۲ / دبل عباس زاده تراکتور را در آخرین بازی مرحله گروهی پیروز کرد

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی مرحله گروهی موفق شد الشارجه را با دوگل از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب پنج شنبه _ ۹ اردیبهشت ماه _ تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۲۲:۳۰ در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف الشارجه رفت که این دیدار با پیروزی دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های الشارجه و تراکتور

ورزشگاه: شهر شارجه

داوران: جامپی لیدا از ژاپن، اوسامو نومورا از ژاپن، وانگ دژین از چین و فو مینگ از چین.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده و میلاد فخرالدینی.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم فوتبال الشارجه: عادل الحوسنی، شاهین عبدالرحمن، کایو، محمد عبدالباسط، خالد با وزیر، علی محمد الظنحانی، حامد جاسم، خالد ابراهیم الظنحانی، سیف رشید، لوان پری را و عبدالرحمان جمعه.

سرمربی: عبدالعزیز محمد العنبری

کارت زرد: _

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۶ و ۶۶)

شرح بازی:
تراکتوری‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند که نتیجه آن به ثمر رسیدن گل زود هنگام دقیقه شش محمد عباس زاده روی یک حرکت توپ ربایی بود. تراکتور بعد از گلزنی هم بازی را در اختیار گرفت و اجازه موقعیت سازی به تیم حریف نداد، تیم الشارجه برای به ثمر رساندن گل تلاش کرد اما بی فایده بود. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور تمام شد. در نیمه دوم بازهم این بازیکنان تراکتور بودند که در دقیقه ۶۶ توسط محمد عباس زاده به گل رسیدند، الشارجه در این نیمه برای به ثمر ساندن گل تلاش کرد اما با حضور اخباری موفق نشد و درنهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

دقایق حساس:
دقیقه ۲۴: سامان نریمان جهان با یک پاس عمقی، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ کرد؛ ضربه این بازیکن در حالی که مدافع حریف مقابلش حضور داشت با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: ارسال خطرناک شارجه های از سمت راست را محمدرضا اخباری با یک حرکت زیبا و به وسیله پا مهار کرد.

دقیقه ۵۶: شوت بازیکن الشارجه از پشت محوطه جریمه بدون برخورد به بازیکنان تراکتور از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۴: شوت ابوالفضل رزاق پور از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: ارسال خوب کایو از سمت راست را سالم صالح با ضربه سری خطرناک راهی دروازه تراکتور کرد که این ضربه را اخباری طی دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۹: اخباری شوت خطرناک شکوراف را مهار کرد.

شرح گل:
دقیقه ۶: بازیکن تیم فوتبال تراکتور در محوطه جریمه توپ را از دفاع الشارجه ربود و به عباس زاده رساند که این بازیکن هم با یک شوت زیبا دروازه الشارجه را باز کرد.
دقیقه ۶۶: سامان نریمان جهان روی یک ضد حمله خود را به محوطه جریمه حریف رساند که محمد عباس زاده با یک حضور به موقع گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

کد خبر 490255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.