عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از زنده گیری تعداد ۳۱۴ قلاده سگ بلاصاحب تا تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های جوانان در حوزه مدیریت شهری و افزایش اعتبارات دهیاری‌های خراسان جنوبی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن شب‌های قدر فضای شهر آماده سازی شد.

گلکاری بیش از ۵۰ درصد فضاهای سبز سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از ادامه عملیات گلکاری فضاهای سبز سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت فضای سبز در ارتقا کیفیت زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری، این شهرداری اقدام به کاشت گل‌های فصلی اعم از جعفری، آهار، رعنا زیبا و کوکب کوهی کرده است.

زنده گیری تعداد ۳۱۴ قلاده سگ بلا صاحب در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از زنده گیری تعداد ۳۱۴ قلاده سگ در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

آغاز لایروبی و پاکسازی بستر رودخانه در سطح شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در راستای بهسازی، ارتقای سطح بهداشت، جلوگیری از رسوب گذاری و آماده‌سازی مسیر عبوری رودخانه از شهر گرگان، و به منظور انتقال سیلاب‌های احتمالی و جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها در سطح شهر، لایروبی و پاکسازی از ابتدای سال جاری با جدیت در حال انجام است.

افزایش اعتبارات دهیاری‌های خراسان جنوبی

حمید ملأ نوری، استاندار خراسان جنوبی گفت: حدود ۲ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید به حساب دهیاری‌های استان واریز شده که در مقایسه با دولت قبل ۵۷۹ درصد رشد داشته است.

احداث ۱۴ بوستان در شهر بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: عملیات اجرایی ۱۴ بوستان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیرجند آغاز شد؛ تمامی این بوستان‌ها در همین دوره به بهره‌برداری رسیده است یا افتتاح می‌شود.

اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا در سمنان

ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان گفت: اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا ویروس با هدف ریشه‌کنی این ویروس منحوس با جدیت در دستور کار است.

آغاز عملیات بهسازی و آسفالت خیابان بشارت در محله کانی کوزله سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از آسفالت خیابان بشارت در کانی کوزله خبر داد و اظهار داشت: طول این خیابان یک کیلومتر و عرض آن ۱۲ متر است.

بهسازی آسفالت معابر بجنورد ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: بهسازی و مرمت آسفالت معابر مرکز استان دست کم ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که معادل بودجه ۲ سال شهرداری است.

تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های جوانان در حوزه مدیریت شهری

حجت‌الله غلامعلی، معاون فرهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: بانک اطلاعاتی از ایده‌های جوانان در حوزه مدیریت شهری تشکیل می‌شود.

کد خبر 490175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.