پیام تبریک شهردار سردشت بمناسبت سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر

شهردار سردشت نوشت: شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامل رسولی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" پیام تبریک
بمناسبت نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ

شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. با تأسیس شورای اسلامی شهر فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت و بیش‌ازپیش مشاهده شد کە بعنوان پارلمان محلی در خدمت بە شهروندان نقش اساسی ایفا کردە است. بدینوسیله این روز را بە همە شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه به همکاران ارجمندم اعضای محترم شورای اسلامی شهر سردشت که با همدلی و تدابیر ارزشمند و وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضای خدوم و با درایت شورای اسلامی شهر سردشت را در پیشبرد اهداف متعالی صمیمانه ارج می نهم. با امید به اینکه به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز نهاد شورا، بهتر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان فرهیخته سردشت مسئلت می‌نمایم. "

کد خبر 490160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.