شکل گیری نهاد شورا تعمیق مردم سالاری دینی است

شهردار کلاته خلیج گفت: شکل گیری نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد نشان دهنده تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه و عینیت بخشیدن فرایند واگذاری امور به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن احمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«شکل گیری نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد نشان دهنده تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه و عینیت بخشیدن فرایند واگذاری امور به مردم است، که به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان شده است. ا

است به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولان روز به روز این نهاد بالنده‌تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه «و امرهم شوری بینهم» گام بردارد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا، از زحمات و خدمات ارزنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلاته خیج و روستاهای تابعه آن صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف این شهر، از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

کد خبر 490159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.