حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی/کارگران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند

فرماندار گلپایگان گفت:سرمایه گذاران با آورده شخصی خود در شهرستان برای ایجاد درآمد و شغل اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند که برای استقبال از آن‌ها فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز (پنجشنبه) در بازدید از دو واحد صنعتی به منظور تجلیل از کارگران نمونه، اظهار کرد: با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی، اما ستاد کرونا تعطیلی برای چرخه تولید اعلام نکرد که نشان می‌دهد تولید در کشور اهمیت دارد.

وی گفت: سرمایه گذاران با آورده شخصی خود در شهرستان برای ایجاد درآمد و شغل اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند که برای استقبال از آن‌ها فرش قرمز پهن می‌کنیم و نباید در اجرای تولید با مشکل مواجه شوند.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: در این شهرستان در اجرای برخی سرمایه گذاری‌ها مخالفت‌هایی صورت می‌گیرد، اما شهروندان در اجرای واحدهای تولیدی که به توسعه پایدار شهرستان کمک می‌کند همکاری لازم را داشته باشند.

کارگران واحدهای صنعتی در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند

میثم سلیمانی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان نیز در ادامه اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته کار و کارگر و به رسم ادب به پاس قدردانی از زحمات کارگران شهرستان به صورت نمادین در دو شرکت صنعتی حضور یافتیم تا قدردان زحمت‌های این قشر باشیم.

وی با بیان اینکه مقوله کار در جامعه مهم است، تصریح کرد: اگر صیانت از حقوق کارگران و حفظ جایگاه کارفرما خط قرمز قرار گیرد بسیاری از مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی برطرف خواهد شد، مطالبات معنوی کارگران نیز باید تحقق پیدا کند تا در جامعه کار کردن ارزش پیدا کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان حدود ۱۳ هزار بیمه شده اند، تصریح کرد: کارگران مشغول در شرکت‌های صنعتی گلپایگان نیز در معرض خطر ابتلاء به بیماری کرونا قرار دارند که ضرورت دارد ستاد کرونا واکسیناسیون این قشر زحمت کش را در اولویت قرار دهد تا جامعه کارگری شهرستان با خیال آسوده مشغول کار باشند.

فعالیت ۶۰ کارخانه با برند گلپایگان در کشور

سید مرتضی حسینی، رئیس خانه صنعت گلپایگان با بیان اینکه توسعه شرکت صنعتی پلیمر و نگین آلومینیوم گلپایگان حاصل تلاش بی‌وقفه مدیران مجموعه است، اظهار کرد: در واحدهای صنعتی علاوه بر مشکلات تحریم اقتصادی محدودیت‌های کرونایی نیز افزوده شده است که غلبه بر سختی‌های کار و تولید نشان داد که صنعتگران تلاشگر هستند.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان، با شیوع بیماری کرونا دچار کمبود الکل و مواد ضد عفونی کننده شدیم که با مدیریت جهادی اکنون در تولید مواد ضدعفونی و ماسک پیشرو هستیم.

رئیس خانه صنعت گلپایگان گفت: با وجود زیرساخت‌ها آینده روشنی در انتظار ایران و به تبع گلپایگان است، ۸۰ هزار کارخانه در هشتاد شهرک صنعتی کشور فعالیت دارد که قابل مقایسه حتی با کشور چین نیست اما هنوز شرایط تجارت در کشور پیدا نشده است.

حسینی گفت: در کشور ۶۰ کارخانه با برند گلپایگان در حال فعالیت و فروش محصولات هستند، البته تمام واحدهای تولیدی این شهرستان در سطح کشور حرف برای گفتن دارند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه بازدید فرماندار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس خانه صنعت گلپایگان و اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان ۱۲ کارگر نمونه در دو شرکت صنعتی نگین آلومینیوم و پلیمر گلپایگان تجلیل شدند.

کد خبر 490156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.