۵۹۳ نفر از داوطلبان برای حضور در انتخابات پیش رو تایید صلاحیت شدند

فرماندار اصفهان گفت: ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، تأیید صلاحیت شدند.

حسین سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد نتایج بررسی صلاحیت‌ها کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیئت نظارت، با تاکید بر اینکه برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴ شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، تأیید صلاحیت شدند اظهار کرد: طبق بررسی‌های نهایی از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات پیش رو مجموعاً صلاحیت ۵۹۳ داوطلب تأیید شده است.

وی افزود: از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، ۵۱ نفر نیز انصراف داده اند. فرماندار اصفهان با بیان اینکه برای ۱۳ کرسی شورای اسلامی کلان‌شهر اصفهان مجموعاً ۶۶۰ نفر ثبت نام کردند.

فرماندار اصفهان ادامه داد: پس از بررسی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، مجموعاً ۳۹۸ نفر تأیید و ۳۴ نفر از حضور در انتخابات انصراف داده اند.

سیستانی اضافه کرد: در شهر بهارستان نیز از مجموع ۱۳۷ داوطلب ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی، پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۶۸ نفر احراز گردید؛ همچنین از مجموع ۱۳۷ ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شهر بهارستان ۷ نفر انصراف خود را اعلام کرده اند.

کد خبر 490139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.