لزوم تزریق واکسن کرونا به رانندگان اتوبوسرانی و آتش‌نشانان قمی

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: بسیاری از عوامل شهرداری به علت ارتباط‌های مستقیم از اقشار آسیب‌پذیر ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه از هزار و ۶۰۰ پاکبان قمی ۶۰۰ پاکبان تاکنون واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آتش‌نشانان قمی دو گروه دیگر از کارکنان شهرداری هستند که به‌شدت در معرض درگیری با کرونا هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به شب‌نشینی‌های شبانه و حضور گسترده مردم در فضای سبز بلوار سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که خودروهای ورودی به این بلوار اعمال قانون شود از تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته بازدیدهایی از مراکز تحت پوشش شهرداری انجام می‌شود تصریح کرد: متأسفانه با توجه به افزایش فوتی‌ها در چند روز گذشته، تعداد مراسم‌ها علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و ممانعت‌های انجام‌شده بالا رفته است و در این زمینه با مقاومت‌هایی روبرو هستیم.
 

سامع با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های مناسبی در شهر ازجمله بوستان‌ها، معابر شهری، آرامستان‌ها، روز بازارها انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و حتی در برخی از موارد برخوردها و ممانعت از تجمع برای عدم فعالیت‌های روز بازارها انجام‌شده است که در این زمینه تصمیمات خوبی در فرمانداری گرفته شده است.

کد خبر 490132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.