اصلاح و نصب ۸۰۰ تابلوی ترافیکی در شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در این شهر در سال ۹۹ تعداد ۸۰۰ مورد اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها و علائم ترافیکی و ۵۰۰ مورد اصلاح و بهسازی تابلوی معابر انجام شده است

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری گلپایگان اظهار کرد: در سال ۹۹ اصلاح و رنگ آمیزی سرعت‌گیرها در سطح خیابان‌های شهر گلپایگان بیش از ۱۵۰ مورد انجام شده است.

وی افزود: در شهر گلپایگان در سال ۹۹ تعداد ۸۰۰ مورد اصلاح، بهسازی و نصب مجدد تابلوها و علائم ترافیکی و ۵۰۰ مورد اصلاح و بهسازی تابلوی معابر انجام شده است در حالی که سال ۹۸ اصلاح و بهسازی تابلوهای سطح شهر و معابر به ترتیب ۴۰۰ و ۲۰۰ مورد بوده است.

شهردار گلپایگان ادامه داد: سال ۹۹ در زمینه روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در معابر شهر گلپایگان ۸۰۰ عدد گل میخ و ۲۵۰ عدد بولارد نصب شده است که نسبت به سال ۹۸ با تعداد نصب ۵۰۰ گل میخ و ۱۰۰ عدد بولارد افزایش داشته است.

وی با بیان این که از ۲۸ مصوبه مطرح شده در شورای ترافیک ۲۶ مورد آن اجرا شده است، گفت: سال ۹۹ در واحد حمل و نقل شهرداری گلپایگان ۲۰ هزار و ۲۸۰ مورد معاینه فنی انجام شده در حالی که سال ۹۸ تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۵ مورد بوده است.

شکرزاده با بیان این که در شهر گلپایگان ۲۰۸ دستگاه تاکسی مشغول جابجایی مسافران هستند، افزود: این تعداد شامل ۱۴۱ تاکسی گردشی، ۴۲ تاکسی بی‌سیم (۱۳۱) و ۲۵ دستگاه خطی است.

وی با بیان این که تمام تاکسی‌ها از بیمه شخص ثالث برخوردار هستند، گفت: با اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده سال ۹۹ شش دستگاه تاکسی و فروردین ۱۴۰۰ دو دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی که با توجه به شواهد حدود ۱۰ درصد تاکسی‌ها در شهر گلپایگان فرسوده است.

کد خبر 490088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.