کوچه های کوهبنان با نام شهدا مزین شد

شهردار کوهبنان گفت: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هماهنگی بنیاد شهید و سپاه پاسداران کوچه‌های شهر به نام شهدای شهر کوهبنان مزین شده و عکس هر شهید در ورودی کوچه‌ها نصب شده و تاکنون ۵۷ کوچه در شهر کوهبنان به نام دلاورمردان دوران دفاع مقدس مزین شده است.

به گزارش ایمنا، یاسر محسنی اظهار کرد: شهدا نیازی به کارهای ما ندارند بلکه این ما هستیم که همواره نیاز به عنایت و شفاعت شهدا داریم، در شرایطی که دشمنان و بدخواهان در صدد هستند به هر طریق ممکن فرهنگ شهید و شهادت را خدشه‌دار کنند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان بر همگان واجب است.

وی افزود: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هماهنگی بنیاد شهید و سپاه پاسداران کوچه‌های شهر به نام شهدای شهر کوهبنان مزین شده و عکس هر شهید در ورودی کوچه‌ها نصب شده و تاکنون ۵۷ کوچه در شهر کوهبنان به نام دلاورمردان دوران دفاع مقدس مزین شده است.

شهردار کوهبنان تصریح کرد: امروز تمام مردم آزاده دنیا به وجود سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی که عمر شریفش را در راه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب سپری کرد، افتخار می‌کنند و با شهادت سردار دل‌ها خون تازه‌ای در رگ‌های نیروهای مقاومت و مستضعفان جهان دمید و به‌زودی شاهد افول و نابودی استکبار جهانی و رژیم پوشالی اسرائیل خواهیم بود.

وی ادامه داد: به پاس گرامیداشت یاد اسوه و الگوی اخلاق و مقاومت، شهرداری و شورای شهر کوهبنان نسبت به نصب المان شهید سلیمانی در ابتدای بلوار شهید سلیمانی، ورودی شهرداری و میدان شهید سلیمانی اقدام کرد، نام‌گذاری بلوار ورودی به نام شهید سلیمانی و تغییر نام میدان ورودی شهر کوهبنان به نام سردار دل‌ها از دیگر اقداماتی است که طی ماه‌های گذشته صورت گرفته است.

محسنی خاطرنشان کرد: بازسازی، زیباسازی و نصب المان در میدان شهدای شهر کوهبنان از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ شهادت بود که این مهم با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ انجام شد، به‌منظور تجلیل و تکریم جانباز شهید جواد طحانی با حضور مسئولان اجرایی یکی از معابر شهر کوهبنان به نام این شهید مزین شده است.

شهردار کوهبنان اضافه کرد: طی یک ماه آینده در ورودی بلوار حضرت امام (ره) شهر کوهبنان عکس بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام‌معظم رهبری با همکاری سپاه پاسداران نصب خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم در آینده با همکاری فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج و اداره راه و شهرسازی عکس شهدای شهر کوهبنان در بلوار بین شهر کوهبنان و دهستان جور که ورودی اصلی کوهبنان از سمت استان کرمان و شهرستان زرند است، نصب شود؛ به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و شهدای دانش‌آموز دو خیابان به نام این عزیزان مزین شده است.

منبع: فارس

کد خبر 490081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.