آغاز عملیات آسفالت ۴ هزار مترمربع از معابر شهری آستارا

شهردار بندر آستارا از آغاز عملیات آسفالت چهار هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان آستارا است که شهرداری با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت معابر این شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اکنون زیرسازی و آسفالت در کوچه اکبرزاده و حاشیه رودخانه خلیل آباد متصل به بلوار معاد را به متراژ چهار هزار مترمربع آغاز کرده ایم.

شهردار آستارا ادامه داد: ایجاد کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت کناره و تقاطع‌های متصل به این کانال در خیابان ملت اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کوچه پریان آبراه مقابل جدول برای هدایت آب‌های سطحی به طول حدود ۱۷۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان اجرا شده و در هفته جاری به اتمام رسید.

معیتی افزود: در سال جاری جداول بلوار شهید حسین نژادی حدفاصل فلکه شهدای گمنام تا فلکه اول شهرک عباس آباد رنگ آمیزی شده است.

شهردار آستارا گفت: شهرداری به منظور مطالعه، بازطراحی، بهسازی و زیباسازی میدان شهدای گمنام اقدام به انتشار آگهی مناقصه عمومی کرده تا با انتخاب مشاور مورد نظر، این طرح را اجرایی کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 490048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.