شاگردان وحید شمسایی در اندیشه رسیدن به صدر و انتظار لغزش بالانشینان

در هفته هشتم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و فرش آرا مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند، امروز (پنجشنبه ۹ اردیبهشت) از ساعت ۲۲:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان از تیم فرش آرای مشهد میزبانی می‌کند.

گیتی پسندی‌ها هفته گذشته برابر تیم کراپ الوند با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدند و با ۱۴ امتیاز پس از تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون در رده سوم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم فرش آرا هفته گذشته برابر تیم مس سونگون با نتیجه ۳_۲ مغلوب شد تا با ۴ امتیاز از ۷ بازی گذشته خود آخرین تیم جدول مرحله نهایی لیگ برتر باشد.

با وجود آنکه تیم فرش آرا آخرین تیم جدول است اما به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی رفت دو تیم فرش آرا و گیتی پسند در مشهد با تساوی ۱_۱ به اتمام رسید.

برای این دیدار هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز پا به میدان می‌گذارند. از طرفی شاگردان وحید شمسایی برای اینکه از تیم‌های بالانشین جدول عقب نماند باید ۳ امتیاز بازی را کسب کند همچنین از آنجایی که دو تیم اول و دوم جدول یعنی سن ایج و مس این هفته با هم به رقابت می‌پردازند در صورت تساوی دو تیم در آن بازی و پیروزی گیتی پسند، قرمزپوشان می‌توانند به صدر جدول دست پیدا کنند و در صورتی هم که یکی از دو تیم پیروز شود، گیتی پسند حداقل یک پله در جدول صعود خواهد کرد. از طرفی دیگر تیم جوان فرش آرا مشهد می‌خواهد لیگ را آبرومندانه و در حد اسم و رسم فرش آرا به اتمام برساند و با تمام قوا برابر گیتی پسند قرار خواهد گرفت.

سایر دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال (پنجشنبه ۹ اردیبهشت):

مقاومت البرز _ کراپ الوند (ساعت ۲۲)

مس سونگون _ سن ایچ ساوه (ساعت ۲۲:۳۰)

کد خبر 490047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.