پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: به رغم اینکه ارزش هر اونس جهانی طلا در روند معاملات معامله‌گران بازارهای بین‌المللی در بازه زمانی روز گذشته بیش از ۱۳ دلار کاهش را تجربه کرد، در جریان معاملات بازار طلای ایران شاهد افزایش بیش از هفت هزارتومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار بودیم و ارزش این شاخص به بیش از ۹۹۵ هزارتومان رسید.

وی افزود: حجم تقاضا برای خرید یا فروش طلا، سکه و جواهرات به واسطه تعطیلی واحدهای صنفی که ناشی از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است، کاهش چشمگیری داشته و در حال حاضر تعدادی زیادی از صاحبان واحدهای صنفی به صورت مجازی یا خودرویی فعالیت می‌کنند که امنیت معاملات در سطح بازار را به حداقل رسانده است.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: آرامشی که در حال حاضر بازار طلا، سکه و جواهرات در حال تجربه آن است، غیرپایدار و نسبی است و به نظر می‌رسد بلافاصله پس از رفع محدودیت‌های کرونایی برای اصناف شاهد جهش نامحسوس قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 490044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.