پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: بر اساس گمانه‌زنی‌هایی که پیش‌تر از سوی تعدادی از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار مطرح شده بود، نرخ فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد خرید و فروش ارزهای شاخص در کانال ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان شروع شد و در همین کانال نرخی باقی ماند.

وی افزود: بسیاری از فعالان بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص بر این باورند که احتمال افزایشی شدن روند قیمت فروش هر دلار ایالات متحده در روزهای آینده زیاد است و بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این ارز شاخص نیز احتمالاً به همین علت شکل گرفته است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: دامنه نوسان نرخ دلار و ارزش ریال در مقابل شاخص‌ترین ارز بازارهای بین‌المللی مدتی است که کاهش پیدا کرده و علت اصلی آن بی خبری فعالان بازار و دیگر اعضای جامعه از نتایج مذاکرات هسته‌ای در وین است؛ به نظر می‌رسد با طولانی شدن مذاکرات، بازار مسیر از پیش تعیین شده خود برای افزایش نرخ دلار را طی کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 490043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.