قرمزها به دنبال صدر و صعود

شاگردان یحیی گل محمدی امشب درآخرین بازی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الریان قطر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۱۹ به مصاف الریان قطر خواهد رفت. قرمزها که در این تورنمنت به جز در یک دیدار عملکرد مورد انتظار هواداران خود را به نمایش گذاشته‌اند تلاش می‌کنند برابر همبازیان شجاع خلیل زاده دوباره به پیروزی برسند. پرسپولیس توانست در دور رفت مسابقات گروهی، الریان را با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو بردارد. گفتنی است این مسابقه برای شاگردان رولن بلان تشریفاتی است و الریان شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد. از طرف دیگر شاگردان گل محمدی که در دیدار اخیر برابر الوحده امارات تن به شکست داده‌اند ۱۲ امتیازی هستند و با دو امتیاز اختلاف نسبت به الوحده در جایگاه اول رده بندی گروه قرار دارند. قرمزها اصلاً نمی‌خواهند آخرین دیدار دور گروهی را با از دست دادن امتیاز به پایان برسانند و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد. این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

خط دفاع

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. گفتنی است سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیرتخصصی‌شان دوباره در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با الریان قطر، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد میلاد سرلک در این دیدار از ابتدای بازی در ترکیب نیست و این بازیکن از نیمه دوم به تیم اضافه خواهد شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده امارات

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو

کد خبر 490035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.