پرسپولیس مهاجمان آماده ای دارد/ قرمزها می توانند الریان را دوباره شکست دهند

پرسپولیس در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ۱۹ به مصاف الریان قطر خواهد رفت که فرشاد پیوس نظر خود را در مورد عملکرد این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرمزها که در این تورنمنت عملکرد مورد انتظار هواداران خود را به نمایش گذاشته‌اند تلاش می‌کنند برابر هم بازیان شجاع خلیل زاده دوباره به پیروزی برسند. البته این مسابقه برای شاگردان رولن بلان تشریفاتی است و الریان شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد. از طرف دیگر شاگردان گل محمدی که در دیدار اخیر تن به شکست داده‌اند نمی‌خواهند آخرین دیدار دور گروهی را با از دست دادن امتیاز به پایان برسانند. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی را با فرشاد پیوس پیشکسوت و بازیکن اسبق قرمزها انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

بازی قرمزها را امشب برابر الریان چطور می‌بینید؟

به نظر می‌رسد الریان انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد، البته شجاع خلیل زاده مدافع خوب آنهاست که مطمئناً برابر پرسپولیس نمایش خود را خواهد داشت و با انگیزه کار خواهد کرد. پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای این دیدار دارد و شاگردان یحیی تلاش می‌کنند به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی بروند، البته جز این هم از تیم انتظار نمی‌رود و همه ما می‌خواهیم که امشب پرسپولیس پیروزی قاطعی برابر حریف داشته باشد. قطعاً کادر فنی از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان کار کرده اند و می‌دانند که باید بازیکنانی را به زمین بفرستند که تا آخرین لحظه بازی برای برد تلاش کنند.

پرسپولیس مهاجمان آماده ای دارد/ قرمزها می توانند الریان را دوباره شکست دهند

به نظر شما چرا برخلاف تصور کارشناسان فوتبال الریان قطر در این گروه نتایج خوبی نگرفت؟

الریان تیم خیلی خوبی است اما نمی دانم چرا به این روز افتاده است، شاید مشکلات درون تیمی باعث حذف زودهنگام آنها شد. در واقع همانطور که همه شاهد هستیم کادر فنی و به ویژه سرمربی خوبی الریان را هدایت می‌کند اما دلایل کسب نتایج ضعیف از سوی آنها فعلاً مشخص نشده است.

در خصوص بازی گذشته قرمزها برابر الوحده امارات صحبت کنید؛ به نظر شما چرا بازی همیشگی پرسپولیس دیده نشد؟

به نظر می‌رسد نداشتن انگیزه کافی و خستگی دلیل نمایش ضعیف پرسپولیس بود. البته آنها چند باری دروازه حریف را به طور جدی تهدید کردند اما آن نمایش همیشگی را شاهد نبودیم. شاید بازیکنان تیم مصاف‌های آتی خود را آسان می‌بینند و زحمت زیادی برای ادامه کار نمی کشند. البته اوایل همین بازی حریف دست کم گرفته شدند و بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کردند می‌توانند حریف را به آسانی از پیش رو بر می‌دارند اما همه چیز برعکس شد و آنها با استفاده از دو مهاجم آماده شأن سه امتیاز بازی را گرفتند.

با توجه به اینکه پست تخصصی شما مهاجم نوک بوده است، فوروارد های حاضر در پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

آل کثیر و مغانلو هر دو آماده و خوب ظاهر شده اند. عیسی ۶ ماه از میادین دور بود اما خیلی مهم است که چطور می‌تواند با بازیکنان هماهنگ شود و به نظر می‌رسد کم کم این اتفاق افتاده است، البته نسبت به گذشته بدن آماده‌ای دارد. شهریار مغانلو نیز حدود یک سال در ایران حضور نداشت اما بعد از بازگشت به پرسپولیس هماهنگی مناسبی با خطوط زمین از جمله هافبک‌ها پیدا کرده و در کل هر دو مهاجم فیکس قرمزها خیلی آماده و گلزن ظاهر شده اند. درواقع هر دو بازیکن دونده، فیزیکی، سر زن و سرعتی هستند و می‌توانند مدافعان حریف را به زحمت بیاندازند.

پرسپولیس مهاجمان آماده ای دارد/ قرمزها می توانند الریان را دوباره شکست دهند

مهدی عبدی عملکرد سینوسی از خود به نمایش گذاشته و در بازی گذشته پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی را خراب کرد، فکر می‌کنید دلیلش چیست؟

عبدی هم در آسیا و هم در لیگ برتر گل‌های حساس و سه امتیازی خوبی را به ثمر رسانده است اما او جوان است و هنوز تجربه کافی را ندارد. این مسابقات مطمئناً برایش اندوخته و تجربه خوبی به همراه دارد. در واقع آینده خوبی در عبدی می‌بینیم، شاید نیمکت نشینی فعلی او باعث پایین آمدن انگیزه‌ها و اعتماد به نفس وی شده اما در کل عبدی بازیکن خوبی است و مطمئن هستم در آینده یکی از مهاجمان تراز اول فوتبال کشور خواهد شد.

و اما حرف آخر…

امیدوارم امشب برخلاف بازی گذشته قرمزها بازیکنان با انگیزه‌ای را در زمین ببینیم و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد. پرسپولیس درس زیادی از بازی گذشته گرفته و امشب به این راحتی‌ها امتیاز نخواهند داد. البته کل مجموعه تیم برای یک هدف تلاش می‌کند، خوشبختانه روی نیمکت هم بازیکنان آماده‌ای حضور دارند و می‌توانند در این دیدار سه امتیاز بازی را بگیرند.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 490034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.