شمسایی: برای عقب نماندن از صدر جدول، باید ۳ امتیاز بازی را بگیریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در بازی های گذشته می خواستم کمک حال تیم باشم و این تیم گیتی پسند است که اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر تیم فرش آرا مشهد اظهار کرد: با همان تعداد نفرات هفته‌های اخیر جلو خواهیم رفت و فکر می‌کنم بازی بسیار سختی باشد. فرش آرا تیم جوان و دونده ای است که می‌تواند کار را برای ما سخت کند. مجید مرتضایی مربی خوب و از دوستان من است و احساس می‌کنم همیشه توانسته است با بازیکنان جوان خوب کار کند.

وی ادامه داد: حتماً برای برد وارد زمین خواهیم شد و اگر بخواهیم از غافله صدر جدول دور نشویم باید ۳ امتیاز را بگیریم ولی می‌دانیم که بازی سختی است. برای این بازی بهروز جعفری، قدرت بهادری، میثم برمشوری، حمید احمدی و وحید شفیعی را نداریم اما سایر بازیکنان را داریم و برای یکدیگر تلاش می‌کنیم.

شمسایی افزود: در بازی با مس و کراپ به دلیل مصدومان زیادی که داشتیم، می‌خواستم کمک حال تیم باشم. مهم ورود وحید شمسایی به زمین بازی نیست و این تیم گیتی پسند است که اهمیت دارد. امیدوارم بازی خوب و جذابی بشود و تماشاگران لذت ببرند. هر دو تیم برای خودشان تلاش می‌کنند و برای هرکسی که حقش است، آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 489990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.