۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
احیای باغ ایرانی در صفرآباد ساری

سرپرست شهرداری ساری از احیای باغ ایرانی در صفرآباد این شهر خبرداد.‏

به گزارش ایمنا، حمیدرضا مرادی با اشاره به آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی در مرکز استان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احیای باغ ایرانی صفرآباد، احداث پارک پایداری، احداث مسجد صاحب‌الزمان (عج) و احداث پارک محله‌ای و شهرداری محله در بلوار امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به احیای باغ ایرانی صفرآباد، نخستین باغ تلفیقی شمال کشور در مرکز استان افزود: این پروژه بزرگ گردشگری _ تفریحی در زمینی به مساحت هفت هکتار در پنج کیلومتری شهر ساری واقع شده است که با هدف توسعه پایدار مرکز استان، احیا و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه این باغ، تلفیقی از باغ گل‌ها و باغ ایرانی خواهد بود، گفت: مجموعه باغ ایرانی صفرآباد پس از احیا به یکی از مراکز گردشگری زیبای شهر ساری تبدیل و یکی از جاذبه‌های گردشگری برای گردشگران این خطه از شمال کشور می‌شود که چشم‌اندازی زیبا و متفاوت از شهر ساری را برای مرکز نشینان پدید می‌آورد.

مرادی به آغاز احداث پروژه پارک پایداری در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: این پارک تحت عنوان مازندران درگذر تاریخ در بزرگ‌ترین پارک موزه دفاع مقدس شمال کشور در مرکز استان توسط شهرداری ساری و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با تاریخ مازندران احداث می‌شود.

وی از ساخت پروژه فرهنگی-مذهبی مسجد صاحب‌الزمان (عج) در محدوده اطراف بقعه مطهر حضرت امام‌زاده عباس (ع) خبر داد و تصریح کرد: این مسجد طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده احداث و به مردم منطقه تحویل داده خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری همچنین با اشاره به احداث پارک محله‌ای امام رضا (ع) گفت: پارک محله‌ای امام رضا (ع) به مساحت دو هزار مترمربع باهدف توزیع متوازن خدمات محله‌ای، توسعه فضای سبز و رفاه شهروندی در منطقه یک شهری احداث می‌شود.

مرادی با بیان اینکه پارک محله‌ای زعفرانیه در ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود، گفت: پارک محله‌ای زعفرانیه سی و پنجمین پارک شهری است که به مساحت حدود ۵۵۰ مترمربع در مرکز استان ساخته شده است.

کد خبر 489989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.