پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار در سهام‌های شاخص ساز مثبت باشد. احتمالاً جمع‌آوری صفوف فروش و به تعادل رسیدن سهام‌های کوچک بازار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: تصمیمات مهمی در ارکان بازار سرمایه گرفته شده که اگر عملی شود می‌تواند منجر به رشد قیمت‌ها در بازار شود، از طرف دیگری رئیس بانک مرکزی در حمایت از بازار سرمایه صحبت‌هایی را کرده و در خصوص تغییر نرخ تسعیر ارز بیاناتی را داشته است.

بر اساس برخی از صحبت‌های غیر رسمی نرخ تسعیر ارز قرار است در محدوده ۱۶ هزار تومان باشد که این امر منجر به رشد تقاضا در گروه بانکی در روز جاری شده است. یکی از مهم از مهمترین بانک‌های کشور با بیشترین ذخایر ارزی بانک ملت است که شاهد صف خرید در ابتدای روز چهارشنبه بود اما متأسفانه در سمت عرضه مجدد حقوقی‌های بازار دست به کار شدند و حجم بسیار زیاد و نامعقولی را عرضه کردند.

این موضوع مجدد منجر به افزایش حجم کلی عرضه‌ها در بازار شد این رفتار حقوقی‌های بانک ملت در هفته پیش نیز تکرار شده بود و لازم است جلوی این کارهای گرفته شود زیرا سرمایه گذار حقیقی زمانی که می‌بیند نهادهای حقوقی با چنین حجم زیادی عرضه می‌کنند، اعتمادی به خرید نمی‌کند در حالی که توقع داریم در این قیمت‌ها حمایت کننده بازار سرمایه باشند. وضعیت قیمت کامودیتی ها در بازار سرمایه نیز صعودی است و در هر ماه انتظار فروش بیشتر شرکت‌های کامودیتی محور را داریم.

پیش بینی می‌شود بازار در سهام‌های شاخص ساز مثبت باشد. احتمالاً جمع‌آوری صفوف فروش و به تعادل رسیدن سهام‌های کوچک بازار وجود دارد.

کد خبر 489951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4539518054 IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    مثبت قطعی