بازار سیمان متلاطم است

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی اصفهان گفت: وضعیت سیمان بحرانی است که ممکن است به دلیل افزایش حجم مصرف و کاهش تولید کارخانه‌ها باشد و به رغم افزایش قیمت ۳۵ درصدی در ۱۵ روز گذشته، اما همچنان بازار سیمان با تلاطم رو به رو است.

ناصر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضعیت سیمان بحرانی است که ممکن است به دلیل افزایش حجم مصرف و کاهش تولید کارخانه‌ها باشد و به رغم افزایش قیمت ۳۵ درصدی در ۱۵ روز گذشته، اما همچنان بازار سیمان با تلاطم رو به رو است.

وی افزود: مدیریت استان اصفهان برای مدیریت بازار سیمان جلساتی برگزار کرده است تا وضعیت سیمان به حالت عادی خود بازگردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی اصفهان گفت: وضع مالیات بر خانه‌های خالی به بخش مسکن لطمه زد و همزمان نیز افزایش قیمت آهن، مصالح ساختمانی از جمله سیمان و کمبود آن، کمبود شن و افزایش شدید قیمت شن و آجر از یک طرف و افزایش شدید کرایه حمل مصالح ساختمانی از درب کارخانه‌ها به محل مصرف نیز مزید بر علت شده که افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی را شاهد باشیم.

محمدی افزود: نظارت بر افزایش هزینه‌های حمل، با پایانه‌ها بوده و لازم است مقامات مسئول پیگیر این موضوع شوند. افزایش قیمت لاستیک و قطعات یدکی نیز می‌تواند از جمله عواملی باشد که رانندگان کرایه حمل مصالح ساختمانی را افزایش داده‌اند.

کد خبر 489879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.