تغییر وضعیت ۹ شهر به نارنجی/ محدودیت تردد شبانه در شب‌های قدر اعمال نمی‌شود

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان با بیان این که ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر باید در فضای باز به مدت دو ساعت و با جمعیت محدود باشد. منع ترددهای شبانه در شب‌های قدر اعمال نمی‌شود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعمال دو هفته‌ای محدودیت‌ها در سطح استان و فشار دستگاه‌های بازرسی و نظارتی علیرغم این که هنوز وضعیت مطلوبی در استان نداریم اما شاهد تغییر وضعیت و رنگ‌بندی جدیدی هستیم که بیش از ۹ شهرستان به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت دادند اما هنوز ۱۵ شهرستان قرمز هستند.

وی افزود: شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، چادگان، مبارکه، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت، برخوار، خور و دهاقان از قرمز به نارنجی تبدیل شدند، البته در بین شهرهای قرمز هنوز شش شهرستان اردستان، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، نطنز و نائین در شرایط حاد و بحرانی وضعیت قرمز هستند که در این شهرستان‌ها باید محدودیت‌ها به شکل شدیدتری اجرا شود.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: امیدواریم با ادامه اعمال محدودیت‌ها در روزهای آتی تعداد شهرهای قرمز کمتر شود و به سمت نارنجی و زرد شدن برویم، در این ۹ شهرستان که به سمت وضعیت نارنجی رفته‌اند علاوه بر فعالیت مشاغل گروه یک که از قبل فعال بودند فعالیت مشاغل گروه دو از امروز برقرار می‌شود.

امیدواریم رعایت دقیق محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی ما را به سمت نارنجی و زرد شدن وضعیت استان سوق بدهد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم شب‌های قدر گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر باید در فضای باز به مدت دو ساعت و با جمعیت محدود باشد. منع ترددهای شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح هم در شب‌های قدر اعمال نمی‌شود.

کد خبر 489864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.