گل‌آرئی شهر قم با کاشت بیش از ۵۰۰ هزار شاخه گل فصلی

شهردار قم نوشت: نیاز شهروندان به محیط زیبا و چشم‌نواز در فضاهای عمومی شهر از جمله دغدغه‌هایی بود که در شهر قم وجود داشت و با توجه به شرایط جغرافیایی و وضعیت آب و هوایی این شهر تا پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی سقائیان نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"نیاز شهروندان به محیط زیبا و چشم‌نواز در فضاهای عمومی شهر از جمله دغدغه‌هایی بود که در شهر قم وجود داشت و با توجه به شرایط جغرافیایی و وضعیت آب و هوایی این شهر تا پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در سال‌های اخیر در حوزه فضای سبز انجام گرفته و موجب دستیابی به سرانه بیش از ۲۰ متر مربعی فضای سبز شهر قم به ازای هریک از شهروندان شد، تولید و کاشت بوته گل‌های فصلی نیز در سال جاری مورد اهتمام ویژه قرار گرفت که ماحصل آن را این روزها در سطح شهر قم شاهد هستیم.

گل‌آرائی شهر قم با کاشت بیش از ۵۰۰ هزار شاخه گل فصلی در بوستان‌ها، میادین، باغچه‌های طولی مسیر پیاده‌روها و رفیوژها و سازه‌های سطح شهر این روزها طراوت و شادابی زیبایی را برای شهر قم به ارمغان آورده است و برگ سبزی است از طرف خادمین شهر برای شهروندان.

در جهت حفظ سلامتی و قطع زنجیره ویروس کرونا صمیمانه از شهروندان و همشهریان عزیز قمی می‌خواهیم تا در این ایام پیک همه‌گیری این ویروس منحوس از حضور و تجمع در فضاهای عمومی شهر اجتناب نمایند تا به یاری خداوند، پس از عبور از این وضعیت بتوانیم میزبان زائرین و مجاوران این شهر و خدمتگزاری به آنان باشیم. "

کد خبر 489818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.