۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
اجرای طرح «سفیران سلامت» در کاشان

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اجرای طرح سفیران سلامت در خانه تاریخی آل یاسین خبر داد.

مهدی بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح «سفیران سلامت»، بر اساس پیشنهاد بیمارستان میلاد کاشان و موافقت امور بین‌الملل شهرداری کاشان در هفته سلامت به میزبانی خانه تاریخی آل یاسین اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، چندین پزشک حاذق و متخصص شهرستان تا پایان هفته سلامت با حضور در خانه تاریخی آل یاسین نسبت به ویزیت رایگان بیمارانی که تمکن مالی لازم برای مراجعه به پزشک نداشتند، مبادرت کردند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با بیان این که شناسایی و معرفی بیماران از سوی پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، گفت: حضور و استقرار پزشکان و تأمین تجهیزات معاینه و ابزار درمانی نیز به همت بیمارستان میلاد صورت گرفت.

وی با اشاره به همکاری بیمارستان میلاد، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، تأکید کرد: این تعامل می‌تواند مقدمه‌ای برای فعالیت‌های مشترک بعدی در حوزه سلامت عمومی باشد.

بذرافشان با اشاره به دغدغه‌های مدیران شهری در خصوص حفظ سلامت شهروندان اظهار کرد: علاوه بر دغدغه مدیریت شهری نسبت به حفظ سلامت عمومی به عنوان یک اصل انکارناپذیر، در شرایط حساس کنونی باید تمام نهادها و دستگاه‌ها از حداکثر بضاعت و امکانات خود برای کم کردن مشکلات مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به انتخاب خانه آل یاسین به عنوان محل اجرای طرح سفیران سلامت عنوان کرد: علاوه بر دسترسی آسان مراجعه کنندگان ساکن نقاط کم‌برخوردار شهر به عنوان ویژگی مهم این مکان، پیشینه آن در زمینه اقدامات خیرخواهانه و گره‌گشایی از مشکلات مردم و البته روح معنوی ناشی از بنای باقدمت خانه آل یاسین که می‌تواند از این منظر نیز التیام‌بخش آلام بیماران باشد از دلایل این انتخاب است.

کد خبر 489802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.