مراجعه روزانه ۳۳ نفر به مراکز منتخب گلپایگان برای تست کرونا/ فوت ۳۹ بیمار کرونایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان بستری هستند، گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تاکنون ۳۹ نفر در اثر بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان گلپایگان از نظر رنگ‌بندی کرونایی از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها تا رسیدن به شرایط عادی کمک کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند که پنج نفر آن‌ها در بخش آی سی یو بستری است از ابتدای فروردین تاکنون ۳۹ مبتلا به کرونا در شهرستان گلپایگان جان باختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: در هفته گذشته به صورت روزانه به مراکز درمانی منتخب ۴۰ نفر و این هفته ۳۳ نفر برای تست کرونا مراجعه داشتند که تست ۲۰ درصد آن‌ها مثبت است.

وی گفت: واکسیناسیون کادر درمانی، پاکبانان شهرداری‌های گلپایگان و گلشهر و گوگد و جانبازان بالای ۵۰ درصد به بالا تمام شده است، این هفته کارکنان درمانگاه‌های خیریه و کلینیک‌های درمانی خصوصی نیز واکسن تزریق خواهند شد.

رستمی افزود: واکسیناسیون بیماران خاص که شامل دیالیزم، پیوندی، سرطانی و ms هستند و افراد بالای ۸۰ سال سن که حدود دو هزار نفر هستند در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: افراد واجد شرایط برای واکسیناسیون کرونا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی ندارند، مراقبین سلامت مرکز بهداشت و درمان گلپایگان از طریق سیستم نوبت دهی به آن‌ها برای دریافت واکسن کرونا اطلاع می‌دهند.

کد خبر 489772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.