در ورزشگاه های اسپانیا به زودی روی هواداران باز می شود

تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا هواداران اسپانیایی بتوانند در هفته‌های پایانی لالیگا بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با گذشت زمان و بهبود شرایط در کشور اسپانیا، می‌توان امیدوار بود که به زودی درب ورزشگاه‌های این کشور به روی هواداران باز شود تا علاقه مندان به فوتبال بتوانند یک بار دیگر مسابقات مختلف لالیگا را از نزدیک تماشا کنند.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا به تازگی دستور لازم را صادر کرده تا با نظارت وزیر بهداشت اسپانیا، کارولینا داریاس، شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم شود و احتمالاً تیم‌ها بتوانند در هفته‌های پایانی رقابت‌ها از حضور هواداران خود بهره مند شوند.

در طی هفته‌های باقی مانده بازی‌های مهمی میان بالانشینان جدول لالیگا برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نیوکمپ و همچنین جدال رئال مادرید و سویا اشاره کرد. در واقع بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تلاش دولت اسپانیا برگزاری چهار هفته پایانی با حضور هواداران است.

در رابطه با قوانینی که بایستی در خصوص ورود هواداران به ورزشگاه رعایت شوند، دولت اسپانیا در نظر دارد تا ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهد تا بلیط فروشی کنند. البته قوانین خاص و سخت‌گیرانه ای برای هواداران نیز منظور شده است تا از شیوع احتمالی ویروس در میان هواداران جلوگیری شود. برای مثال اشاره شده است که هواداران حاضر در ورزشگاه اجازه خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و حتی ایستادن در جایگاه خود را ندارند.

بدون شک بازگشت هواداران می‌تواند یک خبر فوق‌العاده هم برای علاقه مندان به فوتبال و هم برای باشگاه‌ها باشد. دولت اسپانیا در نظر دارد تا قدم‌های ابتدایی را برای بازگشت هواداران انجام دهد و این مسئله نیازمند وجود قوانین سخت‌گیرانه است تا با کمترین ریسک، فوتبال بتواند طعم اتمسفر جذابی که با حضور هواداران ایجاد می‌شود را دوباره بچشد.

کد خبر 489745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.