معرفی جهانشهر کهن به ۱۰ زبان بین المللی

شهردار اصفهان نوشت: در چند روز گذشته در قالب هفته فرهنگی اصفهان چندین پروژه مهم فرهنگی اجتماعی از سوی شهرداری اصفهان رونمایی و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در چند روز گذشته در قالب هفته فرهنگی اصفهان چندین پروژه مهم فرهنگی اجتماعی از سوی شهرداری اصفهان رونمایی و معرفی شد. مجموعه کتاب‌های پل، کتاب‌های دستیار اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان: این کتاب‌ها که اصولی همچون آداب دیپلماتیک حضور مدیران در سفرهای خارجی یا میزبانی بین‌المللی را بیان می‌کند، می‌تواند در اختیار مدیران در تمام کلانشهرها قرار گیرد. اصفهان و خواهرخوانده هایش"، دیگر کتاب رونمایی شده اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان بود که تمامی اطلاعات مربوط به شهرهای خواهرخوانده اصفهان و مبحث خواهرخواندگی را ارائه می‌دهد.

برای معرفی شهر اصفهان به عنوان یک جهانشهر کهن لازم است تولیدات چندرسانه‌ای، فیلم‌های ویژه و کتاب‌هایی به زبان‌های دیگر داشته باشیم که در این زمینه مجموعه کتاب‌های پل تهیه و تدوین شد، همچنین تیزرهایی به ده زبان بین المللی در دست تهیه است که اولین تیزر به زبان انگلیسی تهیه شده و محصول بسیار خوبی در راستای بازاریابی شهری اصفهان است.

همچنین فیلم ویژه و جدید معرفی اصفهان ساخته خشایار محمودآبادی با عنوان " اصفهان شهری که دوستش دارم" تهیه شد که می‌تواند علاوه بر شهرداری در اختیار ارگان‌ها و سازمان‌ها برای معرفی به مهمانان بین المللی و … قرار گیرد. سعید خطیب زاده، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در ارتباط آنلاین برای رونمایی این تولیدات، نگاه عمیق شهرداری اصفهان به حوزه دیپلماسی شهری را تحسین کرد و از اقدامات خوب اصفهان در سه سال گذشته در حوزه بین الملل گفت.

همچنین هفتاد عنوان کتاب در حوزه شهروندی و کودک و نوجوان و ۶ اطلس فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد. اطلس‌های فرهنگی اجتماعی، تحلیل واقعی از شرایط است و امکان برنامه‌ریزی صحیح را برای مدیران فراهم می‌کند. هر نهاد یا فردی بخواهد در زمینه توسعه شهری و فضای کالبدی شهر اقدامی انجام دهد می‌تواند از اطلاعات دسته بندی شده این اطلس‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کند. این اقدام شهرداری اصفهان در کشور بی سابقه است. "

کد خبر 489744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.