رفع نواقص و تامین روشنایی بیش از ۲۴ بوستان شهر بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از تعویض و نصب لامپ‌های LED و پروژکتورها در پارک‌های سطح منطقه یک خبر داد.

مصطفی خادم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه این بوستان‌ها از نظر سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، اظهار کرد: روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می‌کند.

وی ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی بوستان‌های سطح شهر به مساحت بیش از ۱۴۱ هزار متر مربع تاکنون صورت گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این بوستان‌ها شامل پارک بانوان، بوستان آلاله، شورا، دانشگاه، رز، هخامنش، حکمت، خلیج فارس، شقایق، نبوت هفت، نخل‌ناخدا، بعثت سه، آبسواران، سوسن، کاکتوس، قائم، گوهران هشت، نونهالان غربی و شرقی، لاله، مژگان خضری و..... است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: علاوه بر اصلاح و بهسازی روشنایی بوستان‌های سطح منطقه، روشنایی سرویس‌های بهداشتی نیز اصلاح شده است.

وی همچنین عنوان کرد: متأسفانه در برخی از پارک‌ها با تخریب اموال عمومی از جمله شکسته شدن لامپ‌ها و سرقت کابل‌های زیرزمینی مربوط به روشنایی و در نهایت مشکل خاموشی پارک‌ها مواجه هستیم.

خادم اضافه کرد: در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان هستیم تا در حفظ اموال عمومی یاری‌گر شهرداری باشند.

کد خبر 489735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.