شهردار تهران: عرصه برای حضور بهترین‌ها در شورا فراهم شود

شهردار تهران گفت: باید عرصه‌ای باز شود که بهترین‌ها، سالم‌ترین‌ها، متعهد ترین ها و متخصص‌ترین ها در حوزه‌های مختلف در شوراها حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی، با حضور در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: اگر در این دوره تجربه قابل دفاعی داریم نتیجه تلاش، زحمات، پیگیری‌ها، نظارت و حتی تذکرات اعضای شوراست که مسیر را اصلاح و هدایت می‌کنند و امیدواریم در این دوره که جزو سخت‌ترین دوره‌های بعد از انقلاب در نظام مدیریت شهری به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها و شرایط سخت کرونایی بوده این زحمات به یادگار باقی بماند.

وی افزود: اگر در دوره‌ای اتفاقی خاصی افتاده چه مثبت و چه منفی می‌توانسته نتیجه نظارت و پیگیری و تعیین راهبردهایی بوده باشد که در آن دوره اعضای شورا داشته‌اند.

شهردار تهران ادامه داد: اگر ما هم در عرصه انتخابات اقدامی نکنیم که بهترین‌ها و عصاره فضائل مردم در عرصه رقابت وجود نداشته باشند و انتخاب نشوند نمی‌توانیم شوراها را به دلیل عملکردشان شماتت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم در کل کشور باید عرصه‌ای باز شود که بهترین‌ها، سالم‌ترین‌ها، متعهدترین ها و متخصص‌ترین ها در حوزه‌های مختلف در شوراها حضور پیدا کنند. چرا که تجربه‌ای که در تعالیم ما به آن توصیه شده که تصمیمات بزرگ را با مشورت و همفکری هم دیگر بگیرید به نتیجه برسد.

کد خبر 489733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.