پیش‌بینی بورس فردا ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار در سهام‌های شاخص ساز مثبت باشد. احتمالاً جمع‌آوری صفوف فروش و به تعادل رسیدن سهام‌های کوچک بازار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: در جلسه کمسیون اقتصادی با مسئولان سازمان بورس تصمیمات مهم و کارسازی گرفته شد که از مهم‌ترین آنها انتقال ۱ درصد از صندوق توسعه به صندوق تثبیت و نگهداری یک ساله مالیات بازار سرمایه در صندوق توسعه که این موضوع می‌تواند مبلغ قابل توجهی را برای کمک به بازار سرمایه فراهم کند.

از طرف دیگر خط اعتباری به صندوق‌های بزرگ می‌تواند محرک رشد قوی برای بازار باشد و حتی قدرت صندوق‌ها را نیز می‌تواند افزایش دهد. در مجموع تصمیمات خوبی گرفته شده ولی مانند تصمیمات گذشته فعلاً این بیانات به عمل نگراییده است و تا عمل فاصله داریم، امید است که اگر قصد حمایت جدی دارند این تصمیمات را به سرعت عملی سازند تا بتوانیم بازار را زودتر نجات دهند.

بازار سرمایه امروز روند صعودی به خود گرفته اما در سهم‌های شاخص ساز نه در کلیت بازار البته اینقدر وضعیت شرکت‌ها مناسب است که اگر کمکی هم به بازار نمی‌شد روند صعودی می‌شد آن هم بعد از ۸ الی ۹ ماه ریزش این کمک‌ها زمان تعادل و بازگشت به صعود مجدد را سریع‌تر فراهم می‌کند.

پیش بینی می‌شود بازار در سهام‌های شاخص ساز مثبت باشد. احتمالاً جمع‌آوری صفوف فروش و به تعادل رسیدن سهام‌های کوچک بازار وجود دارد.

کد خبر 489727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    چرا آخر وقت برگشت