هیچ گونه حمایتی از جانب مسئولین اصفهان نشدم

ورزشکار اصفهانی تیم ملی جودو گفت: به عنوان تنها ملی پوش اصفهانی جودو هیچ گونه حمایتی از جانب مسئولان استان نشدم و اگر ورزشکار حمایت نبیند دلسرد خواهد شد و نمی‌تواند با خیال راحت ورزش کند. از مسئولین جودو استان اصفهان می‌خواهم نگاه ویژه‌تری نسبت به قهرمانان این رشته داشته باشند.

حمیدرضا پاپی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم ملی جودو اظهار کرد: بعد از حدود یک سال و نیم دوری از اردوهای ملی دوباره این اردوها شروع شده و ورزشکاران آمادگی بدنی خود را نگه داشتند که شرایط خوبی داریم.

وی ادامه داد: جودوی ایران یک سال و نیم به حالت تعلیق در آمده بود و از هرگونه اردو و مسابقه محروم بود که میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو همراه با کادر خوبی که دارند این تعلیق را برداشتند و جودو ایران به حالت اول برگشت تا بتوانیم به مسابقات اعزام شویم و با افتخار آفرینی این مدتی که دور بودیم را جبران کنیم.

ورزشکار اصفهانی تیم ملی جودو با بیان اینکه مسابقات زیادی پیش رو دارم، تصریح کرد: مسابقه جوانان آسیا، ارتش‌های جهان و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را دارم که با قدرت تمام تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم. میراسماعیلی حامی ورزشکاران جودو است و به جوانان میدان می‌دهد تا آینده تیم ملی جودو حفظ شود.

پاپی اضافه کرد: به عنوان تنها ملی پوش اصفهانی جودو هیچ گونه حمایتی از جانب مسئولان استان نشدم و اگر ورزشکار حمایت نبیند دلسرد خواهد شد و نمی‌تواند با خیال راحت ورزش کند. از مسئولین جودو استان اصفهان می‌خواهم نگاه ویژه‌تری نسبت به قهرمانان این رشته داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: زیر نظر همایون طبایی دبیر هیئت جودو اصفهان در حال تمرین هستم، پیمان فرامرزی مربی شخصی من است که از همه لحاظ حمایت می‌کند و به نوعی اسپانسر من شده است که حضور این فرد باعث خوشحالی شده.

کد خبر 489696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.