۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
گوشی اوپو A95 5G در چین عرضه شد

شرکت اوپو گوشی جدید خود از سری A را با نام OPPO A95 5G عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی اوپو A95 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. حسگر اثر انگشت در قسمت پایین صفحه نمایش و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است.

دوربین سه گانه این گوشی هوشمند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود، در پنل پشتی قرار گرفته است. تراشه به کار رفته در این محصول دایمنسیتی 800U است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD، ظرفیت داخلی گوشی هوشمند خود را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند اوپو A95 5G با استفاده از یک باتری ۴.۳۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

گوشی اوپو A95 5G در دو مدل در چین عرضه شده است؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۰۸ دلار و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۵۴ دلار تا آخر این ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گوشی ذکر شده در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای وارد بازار می‌شود.

کد خبر 489641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.