دوئل سحرگاهی برای صعود

آبی پوشان بامداد فردا در دومین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعد از تساوی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، ‬ در هفته دوم دور برگشت رقابت‌ها بامداد فردا و از ساعت ۴۵‏‬ دقیقه بامداد‬ به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. پس از کسب نتایج اخیر از سوی آبی پوشان این دیدار مهم‌ترین بازی پیش روی شاگردان مجیدی است و آنها اگر می‌خواهند به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند باید الاهلی را هر طور شده از پیش رو بردارند.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدار گذشته آبی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در پنجمین بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و سید احمد موسوی، چهار مدافع آبی‌ها برابر حریف عربستانی خواهند بود. وریا غفوری برخلاف بازی قبلی آنها یک خط جلوتر بازی خواهد کرد. نکته دیگر این بازی مصدومیت نادری مدافع چپ استقلال خواهد بود وی در این دیدار غایب است.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری هافبک‌های مجیدی در مصاف با الاهلی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود و یکی دیگر از غایبان استقلال خواهد بود.

ترکیب استقلال برابر الدحیل

محمد رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، سید احمد موسوی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 489613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.