اجرای فاز اول واکسیناسیون کرونا ویژه پرسنل کارخانه پردازش پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از واکسیناسیون نیروهای خط مقدم مدیریت پسماند مشغول در کارخانه پردازش و تولید کود آلی در برابر ویروس کرونا خبر داد.

رحیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان دوشادوش کادر درمان، در مدیریت و ساماندهی مباحث بهداشتی و زیست محیطی ناشی از کرونا حضور فعال داشته‌اند و علی رغم خطرات بسیار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظایف خود را در امر مدیریت پسماند انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس طبقه بندی کشوری، این گروه شغلی در موارد اولویت دار تزریق واکسن کرونا قرار گرفته است، تصریح کرد: بر همین مبنا همسو با واکسیناسیون سایر گروه‌های ضروری از جمله کادر درمان و پاکبانان، واکسیناسیون عوامل فنی و اجرایی این سازمان هم آغاز شده و فاز اول آن انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع ۸۶ نفر در کارخانه پردازش پسماند در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند، گفت: ۴۴ نفر از پرسنل کارخانه و ۴۲ نفر از نیروهای پیمانکاری که در کارخانه پردازش پسماند مشغول کار هستند در این فاز واکسینه شدند که البته با توجه به دو مرحله‌ای بودن این نوع از واکسن، سه ماه آینده دوز دوم هم تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت عوامل مدیریت و پردازش پسماند و عملکرد بهینه این مجموعه بر بهداشت و سلامت محیط زیست و جامعه تأثیر مستقیم خواهد داشت، اظهار کرد: واکسیناسیون پرسنل کارخانه سازمان، به معنای کاهش اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخواهد بود و تا هر زمان که نیاز باشد، پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک مناسب، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی محیط و سنجش علائم شامل درجه تب و اکسیژن خون ادامه خواهد داشت تا همه در کنار هم از این بحران عمومی خارج شویم.

کد خبر 489585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.