خشم یوفا علیه رئال و پرز؟

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ امشب ۷ اردیبهشت ماه، درحالی بین رئال و چلسی برگزار می‌شود که مادریدی ها از یوفا هراس دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _سه شنبه ۷ اردیبهشت_ مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ انجام می‌شود، جایی که رئال مادرید میزبان چلسی است.

این بازی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به میزبانی سفیدپوشان پایتخت‌نشین اسپانیا برگزار می‌شود و قضاوت آن برعهده "دنی ماکلیه" هلندی خواهد بود.

همه چیز تحت تأثیر حواشی ایجاد سوپرلیگ اروپا قرار دارد. داستانی که فلورنتینو پرز رئیس لوس بلانکوس به راه انداخت و موافقت ۱۲ تیم بزرگ دنیا را بدست آورد، از جمله شش تیم انگلیسی که آبی‌های لندنی هم جزء آن‌ها بودند.

فشار بی‌امان فیفا و یوفا و البته تهدیدهای سیاسی، به جز رئال و بارسا، بقیه تیم‌ها مثل چلسی را مجاب کرد که از این لیگ انصراف بدهند تا سوپرلیگ از هم بپاشد. حالا امشب تقابل زیدان و توخل به شدت دیدنی است.

شاگردان زیدان که برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول بی روحیه‌ کلوپ گذشته‌اند، در سه دیدار اخیر لالیگا خوب کار نکردند و دو تساوی بدست آوردند تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهند.

در آن سمت چلسی با توخل حال و روز خوبی را طی می‌کند. آنها در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال انگلیس با ۵۸ امتیاز پشت سر لستر ۵۹ امتیازی در رده چهارم قرار گرفته‌اند.

آبی‌ها همین چند روز پیش با برتری یک بر صفر مقابل تیم پپ، راهی فینال FA CUP شده و در فینال این رقابت‌ها حدود سه هفته دیگر باید مقابل لسترسیتی قرار بگیرند تا شاید اولین جام این فصل را با مربی آلمانی خود کسب کنند، مربی‌ای که از زمان آمدن به لندن امیدواری را برای مالک روس چلسی به ارمغان آورده است.

برای بازی امشب، تنها مصدوم چلسی، متئو کواچیچ کروات است کسی که سابقه حضور در تیم مقابل را در کارنامه ورزشی خود داشته است اما رئال هم از وجود راموس، مندی، والورده و واسکز نمی‌تواند استفاده کند.

ترس زیدان برای این دیدار، غیبت ستارگان مهمش نیست بلکه استرس او از انتقام فیفا و یوفا است. سرمربی فرانسوی از این می‌ترسد که داور مسابقه با دستور از بالا، سر تیمش را به‌خاطر خیانت پرز به لیگ قهرمانان، بِبُرد و نتوانند صعود کنند.

آمار چلسی توخل در خارج از خانه بسیار خوب بوده است. آنها با این مربی از ۱۰ بازی، ۸ برد، ۲ تساوی ،۱۴ گل زده و ۳ گل خورده را ثبت کرده‌اند. این در حالی است که زیدان تا امروز در مجموع ۸ بار مقابل توخل بازی کرده که نتایجش به شکل زیر بوده است:

دور گروهی ۲۰۱۶/۱۷ مقابل دورتموند که با تساوی ۲-۲ در هر دو بازی رفت و برگشت همراه بوده است و دور گروهی ۲۰۱۹/۲۰ مقابل پی‌اس‌جی که با باخت ۳ بر صفر در دور رفت و تساوی ۲ بر ۲ در بازی برگشت همراه بوده است.

کد خبر 489573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.