جدال بزرگان اسپانیا برای فتح لالیگا

بالانشینان جدول لالیگا اسپانیا شرایط بسیار حساسی را طی می کنند چرا که هر کدام از آن ها شانس بسیار زیادی برای کسب قهرمانی دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اوضاع برای تیم‌های بالانشین لالیگا به عجیب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود و این باشگاه‌ها شرایط بسیار حساسی را طی می‌کنند چرا که هر چهار تیم اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند.

شاید در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می‌کرد که اوضاع لیگ برتر اسپانیا اینقدر نزدیک دنبال شود اما چهار تیم مطرح این کشور در جدالی حساس و نفسگیر قرار دارند و اشتباه هر یک می‌تواند تبدیل به آخرین اشتباهشان در این فصل از رقابت‌ها بشود.

در حال حاضر اتلتیکو مادرید با ۷۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید و بارسلونا ۷۱ امتیازی هستند و سویا نیز ۷۰ امتیاز دارد. به سادگی می‌توان فهمید که شرایط در اسپانیا بسیار حساس دنبال می‌شود تا آنجا که حتی تیم سویا نیز شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

در این میان کار رئال مادرید و سویا برای کسب عنوان قهرمانی بسیار ساده‌تر است و شاید اگر زیدان مجبور نبود با انبوهی از مصدومین به بازی‌ها برود، حالا می‌توانست صدرنشین لیگ باشد. در هفته‌های باقیمانده بارسلونا و اتلتیکو مادرید یک بازی رودررو در پیش خواهند داشت که نتیجه آن مسابقه می‌تواند تا حد زیادی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص کند.

به هر ترتیب این روزها لالیگا با نهایت حساسیت و جذابیت دنبال می‌شود و هر چهار تیم بالانشین این لیگ فرصت دارند تا عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کنند. با توجه به حضور رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مصدومان زیادی که این تیم دارد، شاید شانس قهرمانی این تیم از سه دنبال کننده دیگر کمتر باشد.

بسیاری از دنبال کنندگان لالیگا نیز شانس قهرمانی سویا را بسیار زیاد می‌دانند چرا که با توجه به بازی بارسلونا و اتلتیکو با یکدیگر و حضور رئال در رقابت‌های باشگاهی اروپا، سویا با فراغ بال بیشتری می‌تواند به مسابقات آینده خود پا بگذارد و برای کسب قهرمانی بجنگد.

کد خبر 489479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.