هواداران یووه خشمگین از ستاره پرتغالی

گل نزدن رونالدو در بحرانی‌ترین مقطع فصل یووه باعث شده تا هواداران به او انتقادات تندی بکنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، گل نزدن در سه بازی پیاپی در رقابت‌های سری آ و اشتباهات پیش آمده در جریان ضربات ایستگاهی، میانه رونالدو و هواداران یوونتوس را به هم ریخته تا آنجا که خواستار نیمکت نشینی ستاره پرتغالی تیمشان شده‌اند.

کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی یووه آخرین بار برابر ناپولی برای تیمش گلزنی کرد و از آن زمان به بعد به یووهایها هیچ کمکی در جریان مسابقات نکرده است. بانوی پیر در حساس‌ترین مقطع فصل قرار دارد و در صورت تداوم روند ناامید کننده فعلی حتی ممکن است این تیم از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

از دست دادن موقعیت دروازه خالی در بازی برابر فیورنتینا توسط رونالدو حتی خشم یووهایها را بیش از پیش کرد. آن‌ها شرایط جالبی در جدول سری آ ندارند و رقابت حساسی بین آن‌ها و ناپولی و لاتزیو شکل گرفته است به همین دلیل از دست دادن امتیاز و موقعیت‌ها در وضعیت کنونی برای آنها گران تمام خواهد شد.

از روز گذشته بیش از پنجاه هزار توئیت در شبکه اجتماعی راجع به عملکرد رونالدو در ایتالیا نوشته شده که نشان از عصبانیت هواداران دارد البته رونالدو هنوز برترین گلزن سری آ محسوب می‌شود، با این حال شاید هواداران یوونتوس انتظار دارند تا کریس در روزهای حساسی همچون بازی روز گذشته برابر فیورنتینا بتواند به تیمش کمک کند.

هرچند، آندره آ پیرلو که خود نیز این روزها انتقادات زیادی را تحمل می‌کند پس از بازی برابر فیورنتینا به دفاع از رونالدو پرداخته است: رونالدو بد کار نکرده و تعدادی موقعیت بوده که از دست رفته است. با این حال باید به طور کلی در حمله، بسیار بهتر ظاهر شویم و اجازه ابتکار عمل به حریف ندهیم. بازی ما در نیمه اول بسیار بد بود ولی در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم که همین موضوع باعث شد تا نتوانیم کاملاً به هدف در این بازی برسیم.

کد خبر 489470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.