۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
نوکیا در حال تولید یک گوشی جدید است

به نظر می‌رسد که شرکت نوکیا در حال تولید یک گوشی 5G جدید به نام نوکیا X50 است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌های خود را در سه سری G ،X و C وارد بازار کند به همین دلیل انتظار می‌رود که گوشی جدید آن با نام نوکیا X50 در اختیار کاربران قرار بگیرد. گوشی نوکیا X50 به عنوان جانشین گوشی نوکیا ۸.۳ وارد بازار خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نام تجاری گوشی جدید نوکیا SM7350 است و به پردازشگر اسنپدراگون ۷۷۵ مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که این چیپست جایگزین اسنپدراگون 765G شود. گوشی جدید نوکیا به دوربین پنج گانه مجهز است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین‌های فوق عریض، تشخیص عمق، ماکرو و تله فوتو می‌شود. احتمال دارد لنزهای به کار رفته در دوربین این گوشی مانند نسل قبلی ساخت شرکت زایس (Zeiss) باشد. علاوه بر این، گوشی ذکر شده دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

انرژی مورد نیاز گوشی نوکیا X50 با استفاده از باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، در حالی که باتری به کار رفته در گوشی نوکیا 8.3 5G، 4500 میلی آمپر ساعتی است. به احتمال بسیار زیاد در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول منتشر خواهد شد علاوه بر این ممکن است گوشی نوکیا X50 در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی شود.

کد خبر 489434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.