تقدیر امام جمعه اصفهان از کادر درمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کادر درمان در مدیریت بحران کرونا جانفشانی کرده و بار دیگر از آن‌ها و به ویژه وزیر بهداشت قدردانی می‌کنم و امیدوارم همواره سالم باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح دوشنبه در بیست و سومین آئین پویش ره سلامت و مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا با اشاره به تلاش بی‌وقفه کادر درمان، اظهار کرد: از کادر درمان در مدیریت بحران کرونا قدردانی می‌کنم. تولید واکسن کرونا نیز مایه خرسندی است چرا که در این کار علمی و مهم که رقابتی بزرگ است، قطعاً بر کفار پیروز خواهیم شد.

وی افزود: ایران همگام با کشورهایی که ادعای پیشرفت در تولید واکسن دارند حرکت کرده و این موضوع جای افتخار دارد. اگر ما خودمان را باور کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد. کادر درمان در مدیریت بحران کرونا جانفشانی کرده و بار دیگر از آن‌ها و به ویژه وزیر بهداشت قدردانی می‌کنم و امیدوارم همواره سالم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در رقابت با کفار هستیم و باید تلاش کنیم از آن‌ها جا نمانیم چرا که خداوند نیز در قرآن می‌فرماید، کفار گمان نکنند که از مؤمنان سبقت می‌گیرند.

کد خبر 489427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.