ثبت تخلفات کرونایی از طریق ۴۴۰ دوربین نظارتی شهر

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا در استان عاملان راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری حضور یافته و از طریق تصاویر بالغ بر ۴۴۰ دوربین نظارتی سطح شهر نسبت به اعمال قانون منع تردد شبانه اقدام می‌کنند.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از روش‌های کاهش شیوع کرونا، اعمال محدودیت است از این رو کنترل منع ترددهای شبانه با استفاده از دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف مورد توجه قرار گرفت تا در ارتباط با کسانی که در ساعات مصوب ستاد کرونا در شهر تردد دارند اعمال قانون انجام شود.

وی با بیان این که در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد کرونا ساعت اجرای منع تردد شبانه در شهرها از ۲۲ تا ۳ بامداد است، تصریح کرد: اخیراً با توجه به این که موج جدید شیوع کرونا اتفاق افتاده، ستاد کرونا تصمیم گرفت علاوه بر نظارت دوربین‌های مکانیزه، پلیس راهور نیز در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک مستقر شود.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل انجام شده بین شهرداری و پلیس راهور، عاملان راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری حضور یافته و از طریق تصاویر بالغ بر ۴۴۰ دوربین نظارتی سطح شهر نسبت به اعمال قانون منع تردد شبانه اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان ساعات مصوب شده منع ترددها را رعایت کنند تا مشمول اعمال قانون نشوند.

کد خبر 489414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.