شهردار: کرمان صاحب مجموعه ورزش‌های ساحلی می‌شود

شهردار کرمان از افتتاح مجموعه ورزش‌های ساحلی خبر داد و گفت: باید امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ورزش‌های مختلف را در شهر کرمان داشته باشیم تا علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم‌زاده ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اخیر شهرداری، مهم‌ترین آن را برگزاری چهارمین سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی شهرداری کرمان اظهار کرد: در اختتامیه این سمپوزیوم، با حضور استاندار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران فرهنگی استان و هنرمندان، از ۱۲ اثر ساخته شده دست هنرمندانِ ملی رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه این سمپوزیوم خوشبختانه به لحاظ کمی و کیفی خوب برگزار شد، افزود: اجرای این رویداد هنری نه‌تنها مورد رضایت هنرمندان، بلکه مورد رضایت مسئولان کشوری و رسانه‌های ملی و بومی نیز قرار گرفت.

شهردار کرمان ضمن قدردانی از دست‌اندرکارانِ برگزاری این رویداد هنری، گفت: تمام تلاش ما این است که سایر پروژه‌ها را نیز به خوبی پیش ببریم و در زمان مناسب، به مردم شهر کرمان تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مختلف ورزشی برای همکاری در مجموعه ورزش‌های ساحلی کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد: این مجموعه مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

عالم زاده پروژه مهم پیشِ رو را آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان دانست و به بازدید استاندار کرمان از آرامستان اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز درخواست می‌کنم یک روز را به بازدید از این پروژه اختصاص دهند.

عالم‌زاده از سرعت‌بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

وی بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تا پایان این دوره از این شورا نیز تأکید کرد و افزود: تمام تلاش ما بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است تا وضعیت مناسبی را به دور بعدی مدیریت شهری تقدیم کنیم.

شهردار کرمان در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر اطلاع‌رسانی و مشخص کردن کارشناس مربوط در خصوص حقوق شهروندی در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان، گفت: برای این منظور از یک سال گذشته واحد بازرسی شهرداری کرمان به‌طور بالقوه فعال و تقویت شده است.

وی افزود: جهت رسیدگی به امورات ارباب رجوع در هر منطقه شهری، یک بازرس وجود دارد و هر شخصی که در خصوص پرونده‌ای دچار مشکل یا سردرگمی باشد، موضوع در همان منطقه حل‌وفصل و پیگیری می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 489404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.