قیمت و مشخصات گوشی آنر پلی ۲۰ مشخص شد

به نظر می‌رسد که گوشی Honor Play 20 به چیپست Unisoc و دوربین دو گانه مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Honor Play 20، آخرین گوشی هوشمند برند آنر است که به صورت مستقل عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن HD+ است. ناچ قطره‌ای تعبیه شده بالای صفحه نمایش نیز میزبان دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است همچنین گوشی ذکر شده دارای حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Honor Play 20 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. روی دایره کوچک سوم که کنار این دو دوربین قرار گرفته است، لوگوی گوشی قرار دارد و فلش LED نیز در این قاب مربع شکل در پنل پشتی آن‌ها را همراهی می‌کند.

قیمت و مشخصات گوشی آنر پلی ۲۰ مشخص شد

گوشی هوشمند Honor Play 20 به چیپست Unisoc T610 مجهز شده است و با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه Micro SD، حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از فناوری شارژ ۱۰ واتی و پورت USB-C استفاده می‌کند.

قیمت و مشخصات گوشی آنر پلی ۲۰ مشخص شد

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Honor Play 20 می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری و پشتیبانی از اندروید ۱۰ اشاره کرد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و گرادینت صورتی_نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت پایه این گوشی از ۱۳۸ دلار آغاز می‌شود و با توجه به حافظه رم مورد استفاده در آن تا ۲۱۵ دلار افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 489385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    2 0
    سلام الان تو ایران اومده؟؟؟قیمت چیه کسی خبر داره
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    2 0
    عالی