پرسپولیس و الوحده امارات/ مصاف تشریفاتی سرخ‌ها در آسیا، یحیی در سودای کورس لیگ!

سرخ‌پوشان عصر امروز(دوشنبه) با الوحده امارات دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه - ۶ اردیبهشت ماه - در شرایطی به مصاف الوحده خواهد رفت که سرخ‌ها با چهار پیروزی پیاپی صعود خود به عنوان سرگروه را قطعی کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، آنها را باید نخستین تیم یک شانزدهم نهایی دانست. به این ترتیب شاگردان گل محمدی دو دیدار تقریباً تشریفاتی را باید مقابل نمایندگان امارات و قطر برگزار کنند.

پیش به سوی دربی آسیایی!

همانطور که پیش بینی می‌شد، سرخ‌پوشان کار آسانی در گروه E رقابت‌ها داشتند و موفق شدند هر چهار مسابقه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند تا به اولین تیم ایرانی در تاریح لیگ قهرمانان تبدیل شود که در پایان هفته چهارم، دوازده امتیاز را به نام خود ثبت کرده است. فاصله شاگردان گل محمدی با تیم دوم یعنی الوحده امارات ۵ امتیاز است و تنها در صورتی که در هر دو دیدار باقی مانده خود شکست خورده و الوحده نیز شش امتیاز کامل را به دست آورد، از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند.

پرسپولیس و الوحده امارات/ مصاف تشریفاتی سرخ‌ها در آسیا، یحیی در سودای کورس لیگ!

بنابراین تا حد زیادی می‌توان پرسپولیس را حاضر در دور بعدی رقابت‌ها دانست و آنها حالا باید منتظر باشند تا دست سرنوشت کدام تیم را رقیبشان در یک هشتم نهایی خواهد کرد؛ اتفاقی که ممکن است به برگزاری نخستین دربی آسیایی منجر شود ولی این به شرطی است که آبی‌پوشان در گروه خود جایگاه دومی را کسب کرده و به همراه الهلال و السد به عنوان بهترین تیم‌های دوم از گروهشان راهی مرحله بعد شوند.

استراحت احتمالی یحیی به نفرات اصلی

با توجه به آن که خیال پرسپولیسی‌ها تا حد زیادی از صعود به دور بعد راحت است، گل محمدی به احتمال فراوان به بازیکنان اصلی اش استراحت خواهد داد تا با ریکاوری مناسب، آماده دیدارهای دشوار باقی مانده در لیگ شوند. آنها بلافاصله پس از بازگشت به ایران باید راهی اصفهان می‌شدند تا مقابل نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود یعنی سپاهان قرار گیرند. پس از برگزاری ال‌کلاسیکو نیز سرخ‌ها دو مصاف حساس دیگر با ذوب آهن و استقلال در شهرآورد پایتخت پیش رو دارند که نیاز به بازیکنانی تازه نفس برای این دیدارها دارند.

پرسپولیس و الوحده امارات/ مصاف تشریفاتی سرخ‌ها در آسیا، یحیی در سودای کورس لیگ!

قرنطینه ۱۴ روزه پرسپولیس و دردسر سازمان لیگ

البته روز گذشته از نامه وزیر بهداشت رونمایی شد که با توجه به آغاز موج کرونا هندی، سرخ‌پوشان پس از بازگشت به کشور باید به مدت دو هفته تحت قرنطینه قرار گیرند؛ اتفاقی که برنامه‌های فشرده سازمان لیگ را حسابی به هم خواهد ریخت به طوری که احتمالاً پرسپولیس با تعداد بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان پیش خواهد رفت که می‌تواند شرایط نابرابری در جنگ قهرمانی رقم بزند.

کد خبر 489378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.