پرسپولیس به دنبال رکورد شکنی

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در پنجمین بازی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در پنجمین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۱۹ در گوای هند به مصاف تیم دوم گروه E یعنی الوحده امارات خواهد رفت. سرخ‌پوشان که در چهار بازی قبل نتایج قابل قبولی را به نمایش گذاشتند تلاش می‌کنند با برد برابر تیم اماراتی حداکثر امتیازات را در رقابت‌ها کسب کرده و به نوعی رکود جالب توجهی از خود بر جای بگذارند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است اما وی در دیدار گذشته نیمکت نشین بود و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد. این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیرتخصصی‌شان دوباره در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با الوحده امارات، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد احمد نوراللهی در این دیدار از ابتدای بازی در ترکیب نیست و این بازیکن از نیمه دوم به تیم اضافه خواهد شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و امید عالیشاه دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده امارات

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو

کد خبر 489338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.