بدهی ۴۸۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهردار شیراز با اشاره به وصول ۸۳ میلیارد تومان از مطالبات در سال گذشته گفت: در حال حاضر میزان مطالبات شهرداری این کلانشهر از دستگاه‌های اجرایی استان فارس چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، محمد هادی هاشم پور اظهار کرد: یکی از نقاط مثبت در حوزه مالی در سال گذشته بحث وصول بدهی سنواتی بود که بعد از ده سال ۲۸ میلیارد تومان بدهی سنواتی از سال ۹۳ تا ۹۵ در قالب تهاتر وصول شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶ هزار مورد بدهی پیمانکاران به ارزش یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان تسویه شد البته با توجه به ادامه فعالیت‌ها بدهی‌های شهرداری شیراز هر روز در حال تغییر است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار شیراز افزود: در یک نمای کلی در خصوص تحقق بودجه پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سال قبل در تخصیص بودجه، مناطق ۱۱ گانه شهرداری با ۹۲۲ میلیارد تومان تخصیص بودجه توانستند ۷۶ درصد بودجه خود را محقق کرده و در کنار آنها سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری نیز با تحقق ۷۹ درصدی بودجه، معاونت‌های شهرداری و شهرداری مرکزی با ۷۳ درصد توانستند موفقیت خوبی در زمینه درآمدزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: از بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری شیراز حدود چهار هزار میلیارد تومان یعنی حدود ۷۵ درصد بودجه تحقق یافته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 489334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.