انفجار دو منزل مسکونی در جهرم ۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

رئیس اورژانس ۱۱۵ جهرم گفت: در پی حادثه انفجار منازل مسکونی در شهرک انقلاب این شهر تاکنون چهار مرد و دو زن توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان پیمانیه انتقال یافته‌اند و یک نفر نیز فوت کرده است.

به گزارش ایمنا، غلامرضا خوشرو اظهار کرد: مصدومین تحت مراقبت‌های درمانی هستند؛ اما حال یکی از مصدومین که مرد است وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یک خانم حدود ۳۰ ساله با آسیب شدید در این حادثه جان خود را از دست داد، تصریح کرد: طبق شواهد و گزارش‌های ارسالی خانم سالمند دیگر نیز از زیر آوار بیرون آورده شده که فاقد علائم حیاتی است و هنوز تحویل نیروهای اورژانس نشده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ جهرم ادامه داد: دو مصدوم دیگر در بخش اتفاقات بیمارستان پیمانیه تحت مراقبت هستند و مصدوم آقا که حال بسیار وخیم داشت، به بخش آی. سی. یو این بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه مصدوم خانم دیگر به بخش سی. سی. یو بیمارستان استاد مطهری جهرم انتقال یافته است، افزود: این خانم در همسایگی این منازل مسکونی بوده که دچار شوک شده است.

«مهدی شفیعیان» فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در این باره گفت: تمام مسئولین امدادی، خدماتی و انتظامی شهرستان در محل حادثه حضور دارند و امدادرسانی به فوریت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از دقایق اولیه حادثه بدون درنگ همه امکانات موجود در شهرستان برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه حضور داشتند، اظهار کرد: تمام اعضای شورای تأمین شهرستان در محل حادثه حضور یافتند و مدیریت میدان به خوبی در حال انجام است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم از شهروندان درخواست کرد که از حضور و تجمع در محل وقوع حادثه خودداری کنند تا کار آواربرداری و ایمن‌سازی محل تکمیل شود.

وی تاکید کرد: علت حادثه بعد از تحقیقات لازم و کارشناسی اعلام خواهد شد و اکنون اولویت امدادرسانی به مصدومان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 489329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.