در گروه ما صعود هیچ تیمی قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با بررسی بازی‌ گروه‌های دیگر به این نتیجه رسیدم که آنها اگر با تیم امیدهای خود هم وارد زمین می شدند، صعود می کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با پاختاکور، اظهار کرد: پاختاکور یک تیم فوق العاده است که بازی‌های خوبی را ارائه داده، اما امتیازات کافی را کسب نکرده است. با این حال جایگاه این تیم ما را فریب نمی‌دهد.

وی افزود: ما از لحاظ روحی برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم که یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم. در بازی‌های گذشته با تمام وجود تلاش کردیم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم. من معتقدم که از گروه ما باید سه تیم به مرحله بعد صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: به بازی‌های یکی دو گروه دیگر که نگاه می‌کردم به این نتیجه رسیدم که آنها اگر با تیم امیدهای خود هم وارد زمین می‌شدند می‌توانستند صعود کنند، اما در گروه ما همه تیم‌ها خوب هستند و صعود هیچ تیمی قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه بازی اول برای ما تمام شده و تمام تمرکزمان بر روی بازی فردا است، خاطر نشان کرد: دیدار رفت مقابل پاختاکور تجربه خوبی برایمان بود که شناخت خوبی از حریف‌مان پیدا کردیم.

خطیبی با اظهار امیدواری از ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، تاکید کرد: هواداران مطمئن باشند که تک‌تک بازیکنان‌مان با تمام وجود به میدان می‌روند تا با کسب سه امتیاز، آنها را خوشحال کنند.

کد خبر 489291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.