اضافه شدن ۱۰۰ تخت بستری با برپایی بیمارستان صحرایی ارتش

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش حداقل حدود ۱۰۰ تخت به تخت‌های بستری در سطح استان اضافه شده است تا بتوان به بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این مرا کز خدمت‌رسانی شود.

بهروز کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش حداقل حدود ۱۰۰ تخت به تخت‌های بستری در سطح استان اضافه شده است تا بتوان به بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این مراکز خدمت‌رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه حدود دو هزار و ۵۰۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وجود دارد، افزود: حدود سه هزار تخت برای خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است و با اضافه شدن ظرفیت‌های جدید تعداد تخت‌های بستری در سطح استان اصفهان به بیش از سه هزار تخت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به افزایش آمارهای ابتلاء و بستری بیماران مبتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر بیمارانی که بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، بسیار بدحال هستند و افراد در صورت ابتلاء به کرونا ویروس باید در اسرع وقت به مراکز درمانی مراجعه کنند تا کادر درمان نیز بتوانند اقدامات لازم را برای آن‌ها انجام دهند.

وی اضافه کرد: افراد علامت‌دار باید در روزهای اول ابتلاء به کرونا ویروس و قبل از بد حال شدن به مراکز درمانی مراجعه کنند، چرا که افزایش مبتلایان بد حال باعث افزایش مرگ‌ومیر آن‌ها خواهد شد، زیرا برای بیماران بد حال و یا با شرایط وخیم نمی‌توان اقدامات مؤثری را انجام داد.

کد خبر 489284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.