نصب و راه‌اندازی ۵ ایستگاه تاکسی در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از نصب و راه‌اندازی پنج ایستگاه جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری بندرعباس، حسین اخلاقی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان، این سازمان اقدام به نصب و راه‌اندازی پنج ایستگاه برای توقف تاکسی‌ها کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش ایستگاه‌های تاکسی از برنامه‌های این سازمان طی سال جدید است، افزود: با در نظر گرفتن سیمای شهری و همچنین ارتقای سطح کیفی حمل و نقل درون شهری، جانمایی این ایستگاه‌ها در مناطق مختلف قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: پس از بازدیدهای میدانی کارشناسان در حوزه مطالعات و ایمنی ترافیک و همچنین توجه به کاهش ترافیک و تجمع مسافران برای استفاده از تاکسی، این ایستگاه‌ها برای پنج مسیر شامل خطوط تاکسی بندر شهید رجایی، بیست متری شاهد، کوی ملت، ششصد دستگاه و ترمینال مشخص شده است.

وی با بیان اینکه رضایت شهروندان اساس کار این سازمان است، گفت: پیش از اجرای این طرح، ایستگاه‌های تاکسی در خطوط مختلف، بهسازی و ساماندهی شده و در همین راستا در تلاشیم که خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

اخلاقی ادامه داد: کاهش دغدغه‌های تاکسیرانان نیز جزو دیگر برنامه‌های این سازمان است که ارائه خدمات بیشتر به آنها طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 489283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.