دستگیری قاتل تحت تعقیب پلیس اینترپل

کشف بیش از یک تن موادمخدر، دو کشته در سانحه رانندگی، دستگیری قاتل تحت تعقیب پلیس اینترپل، به دام افتادن قاتل کودک ۶ ساله، دستگیری سارقان کابل‌های برق، انهدام باند سارقان سریالی و توقیف محموله قاچاق را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس پیشگیری طی دو روز گذشته موفق به کشف یک تن و ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت شد.

حسین رحیمی افزود: طی عملیات مذکور ۴ باند منهدم، ۳۵ قاچاقچی عمده دستگیر و ۳۸ دستگاه شامل ماشین سنگین، خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

وی ادامه داد: ۳۸ نفر از اراذل اوباش که اقدام به زورگیری، سرقت، فروش مواد مخدر، خفت‌گیری، چاقوکشی و تعرض و مزاحمت نوامیس را در کارنامه خود دارند بازداشت شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تعدادی از مناطق آلوده مثل فرحزاد، اتابک، مولوی، شوش و هرندی نیز پاکسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳ باب منزل که مرکز فروش مواد مخدر بودند نیز پلمب شد، اضافه کرد: ارزش ریالی مواد کشف شده به ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

۲ کشته در سانحه رانندگی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی شهر کنگاور خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر هم زخمی شدند.

محمد حیدری افزود: این حادثه برای یک دستگاه خودرو پراید در محور نهاوند به کنگاور رخ داد.

وی افزود: در این حادثه دختری ۱۳ ساله در صحنه حادثه و مردی ۳۰ ساله در مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: راننده به همراه یک خانم ۳۰ ساله و پسربچه‌ای ۸ ساله نیز زخمی و در بیمارستان تحت مداوا هستند و علت وقوع این حادثه مرگبار عدم توجه به جلو راننده و ناتوانی در کنترل و مهار خودرو بوده است.

دستگیری قاتل تحت تعقیب پلیس اینترپل

فرمانده انتظامی اشتهارد از دستگیری یک قاتل تبعه خارجی تحت تعقیب پلیس اینترپل در این شهرستان خبر داد.

علی عزیزی اظهار کرد: پلیس اشتهارد با توجه به استناد پلیس اینترپل یکی از کشورهای همسایه، مبنی بر تحت تعقیب بودن این متهم به دلیل قتل یکی از بستگان خود موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سوی پلیس، متهم روز گذشته در حاشیه شهر اشتهارد شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

عزیزی گفت: متهم درزمان حاضر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد تا استرداد وی از طریق پلیس اینترپل ناجا انجام شود.

به دام افتادن قاتل کودک ۶ ساله

رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: عامل قتل پسر بچه ۶ ساله که بهمن ماه سال گذشته جسد وی در منطقه مهر شهر کرج رها شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

محمد نادربیگی اظهار کرد: پلیس آگاهی البرز بهمن ماه سال گذشته در پی کشف جسد پسربچه ۶ ساله‌ای در منطقه مهرشهر کرج از مردم خواست چنانچه از هویت این کودک اطلاعاتی دارند، موضوع را به پلیس این استان اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: تحقیقات شبانه روزی پلیس طی این مدت ادامه داشت تا با سرنخ‌ها و اطلاعات به دست آمده قاتل این کودک شناسایی شد.

دستگیری سارقان کابل‌های برق

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.
سید محمد موسوی اظهار کرد: در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت سیم و کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند و رصد اطلاعاتی، موفق به دستگیری ۲ سارق در واحدهای مسکونی یکی از محلات شهرستان گچساران شدند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به تعداد ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان اعتراف و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و آنان روانه زندان شدند.

انهدام باند سارقان سریالی

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان سریالی منازل در شهرهای مختلف کشور که اقدام به ۴۰ فقره سرقت کرده بودند توسط پلیس این استان خبر داد.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی در سطح شهرستان نظرآباد استان البرز به شیوه و شگرد توپی زنی، دیلم زنی و تخریب گاوصندوق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات مطلع شدند که سرقت‌ها توسط ۴ نفر که به صورت باندی انجام می‌شود که در بررسی‌های تکمیلی پاتوق سارقان در غرب استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در قالب چند تیم عملیاتی متهمان را دستگیر شدند.

توقیف محموله قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از توقیف سواری پژو حامل ۵۳۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علیرضا صفری اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران یگان امداد شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل البسه خارجی قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۳۰ ثوب انواع البسه خارجی که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل می‌شد را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بیجار اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه پژو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 489280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.