آمار کرونا استان مرکزی ۵ اردیبهشت؛ ۱۱ فوتی و ۵۷۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی آمار فوتی و مبتلایان به کرونا پنجم اردی بهشت ماه را تشریح کرد.

محمد جمالیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_، اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۷۳ مورد جدید ابتلاء در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۲۱۰۸ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: از تعداد ۵۷۳ مورد جدید در استان ۹۰ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شدند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی افزود: ۴۸۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شدند نیز به صورت سرپایی بودند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این مدت ۱۱ مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها به ۱۷۵۰ نفر رسیده است.

کد خبر 489278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.